despre online si multe altele

Like my Page

RSS Recomandri

  • Setup Campanie Google AdWords – 8 Pasi Catre Vanzari Prin PPC
    Azi am sa vorbesc despre setarea unei campanii de Google AdWords. Foarte multa lume a inceput sa foloseasca Google AdWords. Putini sunt cei care stiu insa ce trebuie facut la inceput, motiv pentru care am pregatit o prezentare si sper sa fie de folos pentru toata lumea. O sa trec direct la subiect. Setarea unei […]
  • Care sunt ingredientele unei campanii de succes in email marketing
    Azi vorbim despre ingredientele de succes ale unei campanii de e-mail marketing, practic elementele si functionalitatile de care ai nevoie pentru a avea succes si sa functioneze lucrurile bine atunci cand trimiti sau colectezi e-mailuri, deci practic poti sa faci bani din e-mail marketing, iar pentru asta am pregatit o scurta  prezentare, pe care am […]
  • Ce Trebuie Sa Stii Despre Folosirea Plugin-urilor WordPress
    Poate cel mai simplu mod prin care sa incep acest articol e printr-un exercitiu de imaginatie. Gandeste-te la o orchestra. Cand aceasta incepe sa cante, fiecare muzician are de interpretat propriul fragment dintr-o partitura. Intreaga orchestra este menita sa lucreze impreuna pe muzica unui singur compozitor astfel incat rezultatul final sa fie armonios, aproape de […]

5 Sfaturi Care Te Ajuta Sa Vinzi Mai Mult Online

Published April 23, 2016 in Online - 0 Comments
despre vanzarile online

Vrei sa vinzi mai mult online? Daca raspunsul tau este DA, eu te cred, cu totii vrem asta. Acesta este motivul pentru care am decis, ca periodic sa postez o serie de recomandari spre articole pe un anumit subiect, cu sfaturi concrete in acest sens. Vanzarea, fie ea online sau offline, este un proces continuu, care odata inceput, practic nu se mai termina (asta daca vrei sa faci bani din afacerea ta).

1. Cum Te Ajuta Noul SEO sa iti Cresti Vanzarile

Datorita evolutiei sale, azi cand vorbesti de SEO te gandesti mai degraba la efectul acestuia asupra vanzarilor pe care le poate genera traficul organic din motoarele de cautare, mai exact Google. Stii prea bine ca SEO se refera la optimizarea unui site pentru motoarele de cautare, iar aceasta optimizare se face in site, lucru care presupune optimizarea continutului, metas, descoperire si implementare de cuvinte cheie, optimizare imagini, adaugare de continut, optimizare ridicata pentru experienta utilizatorului. Optimizarea in afara site-ului tau se refera la tehnicile de promovare, campaniile de link building, obtinerea de citatii sau campanii de PR.

Da, pot spune ca in doar cateva cuvinte am explicat despre ce este vorba in serviciile SEO, dar in continuare poti sa citesti cateva informatii mai avansate despre acest fenomen si poti afla cum te pot ajuta aceste servicii sa iti cresti vanzarile, obtinand mai mult trafic din Google.

Citeste in continuare pe blog la SilkWeb

2. Tot Ce Trebuie Sa Stii Despre Un Landing Page

Nu e usor sa fii un landing page. Ai un singur si un singur job, pe tot parcursul vietii: sa oferi utilizatorului ceea ce i s-a promis atunci cand a dat click pe un ad, un e-mail sau o oferta. Poate parea un task simplu, fara prea multe batai de cap dar, de fapt, este o raspundere imensa pentru o pagina unica.

Practic, creez prima impresie asupra intregului site iar acesta poate sa fie un moment de reusita sau un adevarat esec. Paginile spre care conduc eu sunt elaborate, incepand de la cosul de cumparaturi si pana la paginile centrate pe sectiunea de “Despre noi” a site-ului. Daca sunt optimizat ca la carte, testat si retestat, pot sa ajung unul dintre cele mai eficiente instrumente in cresterea ratei de conversie. E o munca serioasa, care cere responsabilitate si documentare consistenta asupra indicatorilor comportamentali observati. Vezi mai departe…

3. Tot Ce Trebuie Sa Stii Despre Lead Generation [Infografic]

Lead Generation face diferenta dintre cheltuirea iresponsibila a unor bugete uriase si investirea inteligenta a unui buget de marketing rezonabil.

Fara lead-uri, afacerile B2B in special dar si cele B2C, esueaza. Lead-urile sunt oameni calificati sa cumpere dar se pot transforma si in ambasadori ai brand-ului tau, cu conditia sa iti joci rolul asa cum trebuie. La ce ma refer aici? Rolul tau este sa le pui la dispozitie materiale valoroase si utile care sa ii determine sa iti ofere datele de contact si sa cumpere, nu o data, nu de doua ori, ci in mod repetat.

In acest articol vei descoperi ce inseamna generarea de lead-uri si cum trebuie sa pui in practica strategiile pentru a te asigura ca ai o baza de potentiali clienti extinsa si mai multe sanse de conversie. Bonus, designerii nostri ti-au pregatit un infografic care rezuma principalele date pe care trebuie sa le stii despre lead generation. Vezi infograficul.

4. Anatomia Unui Landing Page Care Vinde [Infografic]

Un landing page este, in sensul de marketing al cuvantului, o pagina de sine statatoare, realizata pentru un singur obiectiv. In principal, un landing poate fi de doua tipuri: click-through (il convinge pe vizitator ca merita sa ajunga in alta pagina pentru a realiza o actiune) sau lead generation (capteaza informatiile unui utilizator in schimbul a ceva de valoare).

In acest articol, vei descoperi tot ce trebuie sa stii despre un landing page, care sunt componentele acestuia, cum sa le folosesti pentru a-ti maximiza sansele de vanzare/conversie si cum sa folosesti A/B Testing pentru a-ti optimiza landing-ul.

De ce sa folosesti un landing page?

  • Generezi lead-uri mai usor. Practic, pui la dispozitia oamenilor un lead magnet, un bun/serviciu de valoare pe care il primesc gratuit daca iti ofera datele personale cum ar fi adresa de email, numele complet si, optional, numarul de telefon.
  • Colectezi datele demografice ale utilizatorilor tai. Acestea te ajuta sa realizezi profilul clientului ideal – Buyer Persona, pe care se vor baza toate materialele tale de marketing.
  • Nu iti poti afisa toate ofertele pe Homepage – cand atragi un vizitator printr-un ad Google AdWords, pe email etc. este indicat sa il duci direct in landing page, nu sa ii ceri un efort suplimentar pentru a gasi ceea ce i-ai promis, in Homepage.
  • Obtii informatii despre engagementul utilizatorilor
  • Poate fi folosit pentru mai multe canale de marketing (AdWords, email marketing, social media etc.)
  • Afli care oferte sunt/nu sunt atragatoare pentru public.

Vezi detalii !

5. 10 Motive Pentru Care Ai O Rata De Conversie Mica

Ma bucur sa vad ca expresii precum “rata de conversie”, “optimizarea conversiilor” sau “cresterea ratei de conversie” incep sa fie tot mai mult utilizate in limbajul oamenilor de afaceri cu “extensie” in online. Suntem tot mai multi cei interesati de acest aspect care, pana la urma este unul extrem de important / cel mai important pentru fiecare site, implicit pentru fiecare afacere.

Pentru a fi cat mai la subiect pentru cititorii acestui blog am sa iau aceste 3 expresii separat si am sa le dau o scurta explicatie.

Rata de conversie = procentul utilizatorilor care iti viziteaza site-ul si cei care finalizeaza o actiune in site (cumpara un produs, cer o oferta, se aboneaza, descarca un material util etc.). Citeste in continuare.

Cum Imi Fac Magazin Online

Afla cum poti sa-ti deschizi Propriul magazin online. Citeste 18 pagini cu informatii utile!

No comments yet

Leave a Reply: