Like my Page

RSS Recomandri

  • Cum sa ai o baza de date cu adrese de email care genereaza vanzari
    Zilele trecute am dat peste o intrebare interesanta. Acum ca toata lumea a auzit mantra “incepe sa iti construiesti baza de date cu adrese de email” si toata lumea isi face liste, nu e un concept deja exagerat? Sau, altfel spus, mai merita sa ai o baza cu adrese? Cred ca stii care este parerea […]
  • 6 Tips & Tricks In Email Marketing
    Crezi ca email marketing-ul pierde teren in fata social media? Daca ai raspuns cu DA la aceasta intrebare, trebuie sa iti spun ca gresesti si ca ar trebui sa te gandesti de doua ori inainte de a renunta la acest canal de promovare. Email marketing-ul este in continuare un canal de promovare foarte puternic care […]
  • Cum sa ai un super articol pe blog si cum sa il promovezi cu succes
    Vrei ca articolele din blogul tau sa fie citite, nu-i asa? Mai mult, iti doresti sa te ajute in mod real sa iti indeplinesti obiectivul – fie ca vrei sa obtii mai multi oameni interesati, vrei ca acestia sa capete incredere in tine si brandul tau sau vrei sa le vinzi ceva. Uite, inteleg asta. […]
All posts in "Online"

Continutul si serviciile SEO pentru afacerea ta online

Published September 20, 2013 in Online - 1 Comment
seo content

Serviciile SEO ( Search Engine Optimization ), despre care s-a discutat foarte mult si se discuta in continuare, pentru multi reprezinta inca un mister, in special cei care si-au dezvoltat o afacere online de curand si nu sunt la curent cu toate noutatile. Desi aceste servicii sunt indispensabile atunci cand vorbim de o afacere online, este destul de greu sa ii faci pe proprietarii unei afaceri sa inteleaga importanta folosirii acestor servicii SEO si, poate cel mai important, alegerea unui furnizor serios.

Am auzit vorbindu-se foarte mult despre continut in site, dar prea putini sunt cei care pun accent pe calitate. Am vazut de-a lungul timpului magazine online chiar foarte cunoscute, care s-au folosit de descrierile produselor direct de la producatori si traduse cu Google Translate, evident fara nicio logica. Am auzit, de asemenea ca 3-6 luni de SEO iti sunt suficiente pentru “a da bine pe Google”. Lucrurile stau putin altfel… Continue reading

Homepage-ul unui magazin online si cosul de cumparaturi

Published August 2, 2013 in Online - 3 Comments
shopping


Orice magazin online are ca principal obiectiv acela de a vinde, iar pentru ca acest lucru sa fie posibil, este nevoie de multa munca, multe strategii, analize, pentru a vedea exact care sunt nevoile utilizatorilor. Orice magazin online trebuie sa fie deschis oricarui vizitator, sa ii ofere informatii esentiale despre produsele pe care le comercializeaza, sa capete o anumita incredere pentru ca doar asa va exista posibilitatea ca acel vizitator sa si converteaasca la un moment dat.

Header-ul unui magazin online trebuie sa contina logo-ul cat mai clar si usor de retinut, precum si elementele de navigare cu link-uri spre paginile “Despre noi”, “Cum cumpar”, “Termeni si Conditii”, “Cum platesc”, “Contact”, “Blog”.

Continue reading

Despre MintMetrics – SEO, Social Media, Analytics

Published July 17, 2013 in Online - 3 Comments
MintMetrics

MintMetrics te ajuta sa vezi si sa intelegi mai bine campaniile tale de marketing organic asupra afacerii tale online. Cu un simplu cont pe MintMetrics, vei avea acces la toate informatiile legate de trafic, cuvinte cheie, concurenta, statistici, competitori din social media, surse de trafic organic si nu numai, asupra paginii tale web. Cum procedezi?

Odata ce ti-ai creat un cont, printre primele lucruri pe care trebuie sa le faci este sa oferi acces in MintMetrics la contul de Google Analytics si cel de Facebook, sa adaugi cuvintele cheie pe care doresti sa le monitorizezi si nu in ultimul rand competitorii, pe care ii poti alege in functie de cuvantul cheie monitorizat.

Continue reading

Prezentarea aplicatiei MintMetrics la GPEC 2013

Published June 17, 2013 in Online - 3 Comments
cosmin daraban

Una dintre conferintele de la GPEC 2013 mi-a atras atentia si m-am gandit sa o dezbat putin. Despre ce este vorba? Cu siguranta banuiti deja 🙂

Cosmin Daraban, colegul meu de la Silkweb, a avut un discurs interesant in cadrul acestei conferinte, desfasurata in perioada 27-28 Mai 2013 la Bucuresti. Vreau sa-l felicit si nu doar pentru emotii 🙂 ci si pentru modul in care a reusit sa se faca inteles cu prezentarea despre aplicatia MintMetrics.

Continue reading

S-a dat startul celei de a 8-a editie a Galei Premiilor eCommerce 2013

Published May 7, 2013 in Online - 0 Comments
gpec 2013

In 26 aprilie s-a dat startul magazinelor online care vor sa se incrie in Gala Premiilor eCommerce 2013, iar in primele patru zile s-au inscris magazine din zona fashion, health & beauty, turism, birotica si papetarie, pet shop, articole pentru copii, casa si gradina.

Acest  “maratonul de eCommerce” se va desfasura timp de 7 luni, perioada in care magazinele online inscrise vor trece prin mai multe etape de preselectie si jurizare, prin care acestea vor fi analizate prin prisma celor mai importante criterii de care trebuie sa tina cont toti beneficiarii de magazine care vor sa isi dezvolte afacerea.

Continue reading

Cum administrezi corect un Fan Page

Published April 18, 2013 in Online - 6 Comments
facebook-fan-page

Numarul utilizatorilor de Facebook va ajunge in curand la 6.000.000 in Romania, momentan fiind inregistrati exact 5.994.560.

Numarul de Fan Page a depasit de curand 25.000 insa de aici pleaca intrebarile “cati dintre toti utilizatorii de Fan Page isi administreaza corect pagina si care sunt cele mai des intalnite probleme legate de postarea de informatii?”

De-a lungul timpului am realizat peste 50 de pagini de Facebook si am administrat peste 20 si am reusit sa vad cat este de important sa actualizezi frecvent fiecare pagina in parte, cat de importante sunt postraile pe care le faci, modul in care interactionezi cu fanii si evident care sunt cele mai eficiente metode pentru a-ti creste numarul de fani.

Continue reading

Retelele sociale utile si dezamagirea Instagram

Published December 19, 2012 in Online - 0 Comments
social media

Sa ai cont pe o retea de socializare nu mai face parte din categoria noutati ci nevoi. Poate multi ma vor critica, insa in ziua de azi, si vorbim aici de oameni care au cat de cat contact cu mediul online, e absolut necesar sa fii prezent pe retelele sociale, in special daca luam in considerare cazurile in care avem intr-adevar ceva de aratat si, de ce nu, de promovat. 🙂

Din ce in ce mai multa lume constientizeaza importanta prezentei si in online, nu doar offline si decid, cu o mare neincredere si e firesc venind dintr-un al mediu, sa se foloseasca de tot ceea ce ofera online-ul.

Continue reading

Ne vedem la Social Media Summit 2012

Published November 29, 2012 in Online - 0 Comments
sms-cluj

E posibil sa devin un fan atat de mare evenimentelor Biz? 🙂

Spun acest lucru pentru ca in urma cu 3 saptamani am participat la cel mai mare eveniment business organizat de Biz la Bucuresti, iar acum, in data de 5 decembrie, impreuna cu o parte din colegii de la Silkweb, voi participa la Social Media Summit desfasurat in aceeasi locatie ca si anul trecut –  Cluj, Hotel City Plaza.

Pe scurt, am sa va spun care vor fi speakerii acestui event pentru ca nu sunt atat de multi, asadar ii pot enumera si as vrea sa incep cu Marta Usurelu, Redactor Sef la Revista Biz, fara de care toate aceste evenimente nu s-ar realiza. Felicitari Marta!

Continue reading

Zilele Biz, Bucuresti 2012 – Live blogging

Published November 12, 2012 in Online - 1 Comment
Zilele-Biz-2012

Zilele-Biz-2012E luni, e 12 noiembrie, asadar dam startul evenimentului Zilele Biz, ce se desfasoara in decursul acestei saptamani, la Howard Johnson Grand Plaza Hotel Bucharest.

Prima zi a acestui event este cea dedicata antreprenoriatului, fiind denumita de noi si “Ziua Curajului”, iar printre speakeri se numara Aneta Bogdan, Dragos Anastasiu, Florin Talpes si Radu Enache. Mai multe detalii despre ceea ce se va discuta in aceasta zi, gasiti aici

Ziua antreprenorilor “cu valoare adaugata” e pe punctul de a incepe!

Marta Usurelu, redactor Biz ii susține si in acelasi timp ii felicita pe toți antreprenorii din Romania, deoarece la ora actuala cine e antreprenor e extrem de curajos. In același timp, transmite un gând bun jurnalistilor care știu cu adevărat sa aprecieze aceasta meserie. ” Declar oficial deschis acest eveniment la care iau parte oameni care știu sa vorbească, știu sa facă business in adevăratul sens al cuvântului. Astăzi începe maratonul.”

Adina Vlad si echipa ei au pregatit o cercetare, mai exact o mini-radiografie selectand cazuri de business-uri stabile, aflate in echilibru, inițiate in 2000-2012 într-o piața mult mai reglementata decat cea de la începutul anilor ’90.

In ceea ce privește prudenta financiară, Adina spune ca este foarte important sa se stabilească foarte bine bugetel, sa existe multă disciplina si comunicare, in special cu contabilul propriei firme.

“Exista 4 tipologii de antreprenori de criza: vizionarist, profesionist, versatil si intuitiv.

Ce trebuie sa faci si cum trebuie sa fi ca antreprenor in România pe timp de criza

– investiții: continua cu idei, cu inovatii.

– timpul a devenit foarte pretios, astfel trebuie investit in propria dezvoltare

– trebuie create alianțe profesionale

– accent pe calitate

– toleranta la esec

“Romanii tind sa opreasca motoarele de fiecare data când apare ceva greu de depasit”

Aneta Bogdan, fondator Brandient vorbește despre antreprenorii romani care trebuie sa ajute economia românească sa se dezvolte, sa crească.

“Antreprenorii pentru mine sunt cei care creeaza locuri de munca. Antreprenoriatul este creat pentru a produce ceva nou prin inovatie si nu numai. Antreprenorii trebuie sa creeze locuri de munca fiind vitali in acest moment in Romania. ”

” Când statul este foarte corupt si accesul la resurse este limitat de un mecanism corupt, nu avem cum sa ii motivam pe cei tineri sa facă antreprenoriat.”

“Lăsați antreprenorii sa tragă înainte societatea si economia”

Felicitarile mele pentru discursul sustinut – Aneta B.

Radu Enache, President & CEO Continental Hotels vorbește despre strategiile performante pe timp de criza.

7 masuri pe care trebuie sa le faci cu bun simt, cu ajutorul cărora sa poți sa supravietuiesti pe timp de criza

– vanzari, vanzari, vanzari

– eliminati tot ceea ce nu aduce profit

– toate costurile care nu au niciun fel de legătura cu veniturile trebuie reduse

– angajați personalul cel mai bun

– restructurati datoriile

– Rezista! Va fi si mai rău! Evaluati riscurile!

Florin Talpes, CEO Bitdefender va purta un scurt discurs despre provocarile antreprenorilor romani pe piețele globale.

– piețele din vest pot fi in stadii de dezvoltare pe care piața românească le va atinge peste câțiva ani sau peste + 10 ani sau evoluții diferite( in zona soft – Pirateria )

– “Gandeste global, actioneaza local”

– ai nevoie de un intreprinzator care sa fie copia ta

– evitati terminarea contractelor unilaterale

– respectati cu sfintenie termenele de preaviz

– pregătiți cu mare atenție mărcile pe care le promovati

– folosiți avocati!

– focalizeaza resursele pentru a crea o breasla care sa îți asigure cresterea

Dragos Anastasiu, Președinte Eurolines ne va povesti câte ceva despre diferentele majore între Psihologia de antreprenor si Psihologia de angajat. 🙂

– antreprenorii adevarati își asuma orice risc

– antreprenorii si managerii trebuie sa meargă mana in mana si invete unul de la celalalt

– este foarte important sa îți pese indiferent ca este vorba de angajat, manager si preluati responsabilitatea

Cristian Darmanescu încheie cea de-a doua sesiune in cadrul evenimentului, transmitand câteva cifre in ceea ce privește afacerea pe care o conduce de 20 de ani, o afacere ce “alimenteaza populația” cu produse alimentare