despre online si multe altele

Like my Page

RSS Recomandri

  • Cum vinzi pe social media prin Facebook si Google+ [Video]
    Subiectul de azi e unul extrem de interesant si de interes pentru cei care au prezenta online. Este vorba despre cum sa generezi performanta in afaceri folosind Social Media? O sa afli in primul rand despre Facebook, dar si despre Google Plus. Conform unor zvonuri, Google+ a murit, ca nu se foloseste si nici nu […]
  • 5 Modalitati eficiente de a identifica audienta potrivita in campaniile Facebook Ads
    Numarul utilizatorilor Facebook continua sa creasca in fiecare zi. Poate in timp ce tu ai citit prima propozitie din acest articol s-a creat un cont nou. Ultimele statistici ne spun ca la finalul lunii iunie Facebook a anuntat 2 miliarde de utilizatori, dintre care 9 milioane în Romania. Ce inseamna cei 9 milioane de utilizatori […]
  • A/B Testing in Landing Page
    Elemente importante intr-un Landing Page care trebuie testate Un Landing Page este biletul prin care poti converti si transforma traficul de pe site-ul tau in potentiali clienti. Crearea unui site complet functional necesita timp, bani si resurse semnificative. Dar atunci cand ai terminat, care este urmatorul pas? Anunturile PPC, marketingul prin e-mail si retelele sociale […]

Ce trebuie sa contina pagina de produs a unui magazin online

Published April 3, 2014 in Online - 4 Comments
cumparaturi online

Iti vine sa crezi sau nu, exista si in Romania magazine online care au pagini de produs/detaliu realizate corect, chiar daca nu sunt intr-un numar foarte mare, asadar…se poate!

Inainte de toate, pagina de produs trebuie sa ii inspire celui care ajunge acolo incredere si poti face asta indeplinind conditiile necesare pentru o pagina de detaliu completa.

incredere.png

Nu fiecare magazin din online este cunoscut, iar cei care ajung in astfel de magazine pe care nu le cunosc, au o oarecare retinere in a face anumite achizitii, insa atunci cand ii oferi cateva elemente importante cum sunt cele de mai sus, sansele sa il transformi din vizitator in client, cresc considerabil.

Titlul produsului este foarte important in pagina si, la fel de important este si evidentierea acestuia insa nu folosind alte culori, ci doar boldat, iar in ceea ce priveste fontul, acesta trebuie sa fie mai mare decat restul textelor din pagina. (Mare atentie la culorile pe care le alegi in pagina de detaliu. Nu peste tot se poarta “curcubeul” 🙂 )

Din punct de vedere SEO se recomanda ca titlul de produs sa fie insotit de atributul H1, sa se regaseasca atat in meta title, cat si in meta description, acestea fiind informatii afisate de Google in rezultate utilizatorilor care cauta acel produs.

meta.png

Oamenii, recunosc sau nu, sunt interesati de ce spun altii, iar asta se aplica si in cazul de fata 🙂 Azi, vezi un produs intr-un magazin fizic sau ii vezi reclama televizata, iei tableta in mana si cauti pe Google pareri, impresii despre produsul respectiv, de la oameni care il folosesc deja. Acest lucru e decisiv pentru majoritatea, ori il comanda, ori ii scade interesul complet, depinde de comentarii.

Imaginea produsului e cea care te convinge (dupa pret 🙂 ), cumperi sau nu? Este important ca pozele sa fie profi, evident reale, sa dispui de buton de zoom sa vezi pana la cel mai mic detaliu si, nu in ultimul rand, produsul trebuie sa fie pozat din mai multe unghiuri. Prezinta-i produsul ca si cum l-ar avea in mana, astfel ii va fi mult mai usor sa se decida, evident daca pretul ii convine..

Se pot folosi, de asemenea, prezentari video care ajuta foarte mult clientul in luarea unei decizii cu privire la achizitionarea unui produs, astfel ca poti face prezentari si le poti incarca pe YouTube.

video-produs-gamesline.ro_.png

Descrierile de produs.  Importante sau nu?

Importante nu, extrem de importante, DA! Fiecare produs are nevoie de o descriere, de specificatii tehnice, de explicatii, astfel incat cumparatorul sa afle toate detaliile despre acel produs de la tine si nu din site-urile concurentilor. Exista multe magazine la ora actuala in .ro si nu numai, cu functionalitati extrem de importante pentru un shop online, dar fara descrieri de produs saaaaau mai urat, cum am intalnit eu, descrieri copiate de pe shop-urile din .com si traduse cu…Google Translate. -horror-

Vizitatorul care ajunge intr-un astfel de magazin, cautand un produs de care are nevoie, constata ca nu are nicio informatie despre produsul respectiv. Pasul urmator: Google! Isi cauta produsul care il intereseaza si ajunge in alte magazine, concurente celui fara descrieri, unde ii sunt prezentate toate informatiile despre produsul respectiv, de care omul are nevoie. Cine crezi ca va avea de castigat? Ce te face sa crezi ca acel vizitator se va mai intoarce in magazinul tau sa cumpere de la tine? Nici macar daca intregul magazin are culoarea lui preferata sau imaginile sunt mai bune.. So, think about this…

Afla traseul unui vizitator din site pana la stadiul de client

Pretul si.….action

Daca iti spuneam mai devreme ca titlul produsului trebuie evidentiat, la fel este si in cazul pretului, ce trebuie afisat cat mai clar in pagina. Alaturi de pret, este important pentru client sa vada care sunt costurile pe care trebuie sa le mai suporte, pe langa produs. ex. transportul sau alte taxe. Oamenilor le place sa vada ca au ajuns in magazinul tau la momentul potrivit, adica atunci cand ii faci si o reducere, asadar nu te limita sa-ti multumesti clientii doar in sezonul reducerilor. Afiseaza si alte informatii legate de pretul produslui: ex: pretul vechi, discount, cat economisesti etc si nu in ultimul rand afiseaza starea produsului si timpul de livrare.

Butonul de call to action trebuie sa fie afisat sub informatiile legate de pret si disponibilitatea in stoc. Culoarea acestui buton trebuie sa se regaseasca in logo-ul magazinului si trebuie evitata folosirea acesteia si in alte zone din magazin in afara de cele destinate vanzarii.

adauga in cos.png

Exista magazine care vand produse scumpe si ofera posibilitatea achizitionarii in rate. Daca te incadrezi, afiseaza si tu acest lucru.

Ofera posibilitatea celor care au achizitionat din magazinul tau, sa impartaseasca experientele lor respectiv parerile despre produsele actizitionate, in sectiunea de comentarii/reviews, ce trebuie sa se regaseasca dupa specificatiile produsului. Sunt multi vizitatori care sunt interesati de un anumit produs si pun intrebari echipei magazinului, la sectiunea de comentarii. Fii pe faza si da-le un raspuns in cel mai scurt timp, astfel vei da un plus de incredere vizitatorului sau posibilului viitor client. Aceste comentarii pot influenta foarte mult decizia de cumparare, iar in cazul in care ai un client nemultumit de produsul pe care l-a comandat, Asuma-ti!!

Oricat ai incerca, nu vei putea multumi pe toate lumea. Un lucru e cert, indiferent daca te ajuta sau nu acel comentariu din partea clientului nemultumit, nu il sterge niciodata. Situatiile extreme in care stergi comentariul sunt acelea in care sunt folosite cuvinte obscene si anunti ca acesta este motivul principal pentru care acel comentariu a fost sters. Daca aceste review-uri sunt aprobate de cineva, incearca sa nu faci o selectie a comentariilor gen: “Sunt foarte multumita”, “E exceptional produsul comandat”, “Sunteti cei mai buni”.. Nu va mai spun de ce ca e evident…

Nu incerca sa fugi de un client nemultumit! Contacteaza-l si incearca sa il ajuti sa isi rezolve problema, pentru ca nu stii niciodata cand magazinul tau ajunge subiect de discutie cu # pe Twitter si…nu de bine :-s

Concluzie: acorda un maxim de atentie paginii de produs din magazinul tau online.

O buna prezentare a acesteia iti asigura o legatura buna intre tine si clientii tai.

Citeste si despre:

Homepage-ul unui magazin online si cosul de cumparaturi

Cum Imi Fac Magazin Online

Afla cum poti sa-ti deschizi Propriul magazin online. Citeste 18 pagini cu informatii utile!

4 comments

Novus Via - April 9, 2014 Reply

Multumesc, Adriana, ceea ce ai facut aici este foarte util. Felicitari! Si mie mi s-a intamplat sa gasesc uneori lucruri mai putin placute descrise aici de tine.

A/B Testing Pentru Cresterea Ratei De Conversie - April 15, 2014 Reply

[…] Citeste despre Ce trebuie sa contina pagina de produs a unui magazin online […]

Haine Fashion - December 7, 2015 Reply

Foarte bine punctat. Bravo!

Leave a Reply: