despre online si multe altele

Like my Page

RSS Recomandri

  • Cum vinzi pe social media prin Facebook si Google+ [Video]
    Subiectul de azi e unul extrem de interesant si de interes pentru cei care au prezenta online. Este vorba despre cum sa generezi performanta in afaceri folosind Social Media? O sa afli in primul rand despre Facebook, dar si despre Google Plus. Conform unor zvonuri, Google+ a murit, ca nu se foloseste si nici nu […]
  • 5 Modalitati eficiente de a identifica audienta potrivita in campaniile Facebook Ads
    Numarul utilizatorilor Facebook continua sa creasca in fiecare zi. Poate in timp ce tu ai citit prima propozitie din acest articol s-a creat un cont nou. Ultimele statistici ne spun ca la finalul lunii iunie Facebook a anuntat 2 miliarde de utilizatori, dintre care 9 milioane în Romania. Ce inseamna cei 9 milioane de utilizatori […]
  • A/B Testing in Landing Page
    Elemente importante intr-un Landing Page care trebuie testate Un Landing Page este biletul prin care poti converti si transforma traficul de pe site-ul tau in potentiali clienti. Crearea unui site complet functional necesita timp, bani si resurse semnificative. Dar atunci cand ai terminat, care este urmatorul pas? Anunturile PPC, marketingul prin e-mail si retelele sociale […]

Continutul si serviciile SEO pentru afacerea ta online

Published September 20, 2013 in Online - 1 Comment
seo content

Serviciile SEO ( Search Engine Optimization ), despre care s-a discutat foarte mult si se discuta in continuare, pentru multi reprezinta inca un mister, in special cei care si-au dezvoltat o afacere online de curand si nu sunt la curent cu toate noutatile. Desi aceste servicii sunt indispensabile atunci cand vorbim de o afacere online, este destul de greu sa ii faci pe proprietarii unei afaceri sa inteleaga importanta folosirii acestor servicii SEO si, poate cel mai important, alegerea unui furnizor serios.

Am auzit vorbindu-se foarte mult despre continut in site, dar prea putini sunt cei care pun accent pe calitate. Am vazut de-a lungul timpului magazine online chiar foarte cunoscute, care s-au folosit de descrierile produselor direct de la producatori si traduse cu Google Translate, evident fara nicio logica. Am auzit, de asemenea ca 3-6 luni de SEO iti sunt suficiente pentru “a da bine pe Google”. Lucrurile stau putin altfel…

In ceea ce priveste continutul unui site, indiferent ca vorbim de un site de prezentare sau un magazin online, acesta este sfant. Amin!

Cu cat ai continut de calitate in site, cu cat acesta este corect optimizat si promovat, cu atat sansele ca afacerea ta sa fie din ce in ce mai vizibila in mediul online cresc. Daca te gandesti ca e suficient sa il optimizezi si sa pui continut relevant si de calitate, te contrazic spunandu-ti ca NU, iar in cazul in care nu esti in masura sa faci toate aceste lucruri singur, iti sugerez sa apelezi cu incredere la furnizori de astfel de servicii.

Ce se intampla daca vrei sa faci economii si incerci sa te descurci singur?

Cunosc multe cazul in care proprietari de afaceri online, au citit doua trei articole despre optimizare, promovare online and so on si au fost aproape convinsi ca au inteles totul. Astfel ca, in loc sa apeleze la servicii profesionale, secretara sau omul de vanzari si-au facut putin timp sa “se apuce de optimizare” si dupa cum bine stiti, directoarele au fost luate cu asalt, facandu-se sute de inscrieri pe zi, pentru ca ulterior toti acesti experti sa afle ca site-urile lor au fost penalizate odata cu update-urile facute de Google.

Cand vorbim de continut de calitate, ma refer chiar si la continutul din blog, care trebuie sa fie cat mai relevant, la subiect, sa informeze vizitatorii cat mai bine cu privire la produsele si serviciile pe care le furnizeaza, pentru a avea sanse sa-i transforme pe acei vizitatori in clienti.

In cazul unui magazin online, fiecare produs are nevoie de o descriere cat mai amanuntita, cu specificatii despre produs, pentru a nu-l face pe cel ce ajunge in magazinul, sa caute pe alte site-uri informatii suplimentare. Daca intra in magazinul tau, gaseste produsul pe care il cauta, dar nu are nicio informatie despre el, pleaca in alt magazin unde afla tot ce il intereseaza, iar sansele ca acesta sa revina la tine, sunt foarte mici. E ca si cum ai intra intr-un magazin fizic, ai gasi un articol vestimentar care iti place, iar cand ii ceri detalii vanzatoarei, aceasta sa te trimita la magazinul concurent din colt, pentru mai multe informatii… Tu te mai intorci? …

De aceea este foarte important ca produsele sa aiba descriere cat se poate de detaliata, video de prezentare  si poze de calitate. Citeste mai multe despre pagina de produs a unui magazin online.

Ce presupune un abonament SEO mai exact?

Optimizarea din punct de vedere SEO presupune cautarea si amplasarea corecta a cuvintelor in continut, asigurarea unei legaturi bune intre pagini prin intermediul link-urilor, optimizarea imaginilor, a bannerelor si filtrarile cu nofollow. Folosind cuvinte cheie relevante afacerii pe care vrei sa o promovezi si cu ajutorul carora vrei ca aceasta sa apara in fata pentru anumite cuvinte cheie, acestea trebuie sa apara in continutul relevant al paginilor din site-ul tau si sa aiba link-uri cu trimitere spre paginile respective. Sa nu uitam ca retelele sociale au o contributie majora in promovarea corecta a unei afaceri, dar inainte de toate, trebuie ca afacerea ta sa fie prezenta pe retelele sociale importante. Citeste aici cum administrezi corect un Fan Page.

Un alt aspect important ce tine de strategiile SEO il constituie analiza concurentei – analiza profilului de back link-uri.

Odata ce ai stabilit cateva cuvinte cheie potrivite pentru afacerea pe care vrei sa o promovezi, trebuie sa verifici cel putin primele 10 pagini care apar in fata dupa cuvintele respective. Facand acest lucru, vei vedea strategiile folosite de concurentii tai in dezvoltarea si promovarea afacerii si perioada in care s-au desfasurat campanii de promovare. De asemenea, poti vedea ce tipuri de site-uri fac trimitere catre competitorii tai (bloguri, ziare online, directoare de articole), care sunt paginile targetate pentru promovare si care este numarul de pagini indexate in Google pentru site-ul respectiv.

Asa cum iti faci o strategie pentru continutul relevant din site, la fel trebuie sa actionezi si atunci cand vine vorba de strategia de link buliding. Optimizand corect paginile de categorie si avand un profil corect de link-uri spre categoria respectiva, ai toate sansele ca pagina respectiva sa urce in rezultatele cautarilor. O strategie corecta de link building, nu face altceva decat sa atraga link-uri spre paginile importante ale magazinului tau si aici fac referite la toate paginile, de la cele de categorie, produse si oferte, nu doar spre pagina de home.

Articolele si comunicatele de presa ajuta mai mult decat ti-ai putea imagina!

Un continut relevant despre serviciile si produsele tale, poate atrage link-uri din surse externe, ce au un efect important in procesul de avansare in rezultatele motoarelor de cautare.

Peste 75% din vizitatorii care ajung pe un site, reusesc asta datorita motoarelor de cautare care au devenit o parte indispensabila pentru cei care utilizeaza internetul, iar ca sa apari printre rezultatele motoarelor de cautare, trebuie sa apelezi la serviciile SEO.

Auditul SEO oferit de SilkWEB iti ofera in cateva minute, o analiza asupra site-ului sau magazinului tau online. Citeste aici despre cum te ajuta un Audit SEO

SilkWEB te sprijina in dezvoltarea afacerii tale online, la un alt nivel. Vezi lista de preturi si abonamentele SEO

Cum Imi Fac Magazin Online

Afla cum poti sa-ti deschizi Propriul magazin online. Citeste 18 pagini cu informatii utile!

1 comment

Mini Ghid De Promovare Online - June 3, 2014 Reply

[…] Daca pana in 2011, cea mai utilizata metoda de promovare online era promovarea prin SEO care implica mult mai putin content fata de ce reprezinta acum, mult mai putin calitativ, mult mai putine optiuni de promovare si cu totul alte strategii benefice atunci insa cu urmari grave acum datorita update-urilor Google, azi social media este o parte importanta care nu trebuie sa lipseasca din strategia de promovare a afacerilor prezente in mediul online. Afla mai multe despre Continutul si serviciile SEO pentru afacerea ta online. […]

Leave a Reply: