despre online si multe altele

Like my Page

RSS Recomandri

  • 5 Tipuri Speciale de Remarketing
    Petru cei care nu cunosc inca termenul de remarketing, el se refera la targetarea prin campanii de marketing a persoanelor care ti-au vizitat la un moment dat site-ul in speranta de a-i readuce pe site sa faca conversia dorita. Cu siguranta ati fost si voi urmariti de reclame dupa ce ati vizitat un anumit site […]
  • Cum Transformi Traficul De Pe Site In Clienti
    Peste 98% dintre oamenii care ajung pe site-ul tau pleaca fara a cumpara. Gandeste-te la asta. Vestea proasta e ca ai pierdut peste 98% din banii pe care ii investesti pentru a atrage trafic in site. Vestea buna e ca te pot ajuta sa ii recastigi. Mai mult decat atat, sa castigi increderea oamenilor pentru […]
  • 8 Tipuri de Email Pe Care Sa Le Automatizezi Cu MailChimp
    Ai incercat vreodata marketing automation cu MailChimp? Daca nu, acum e cel mai bun moment, pentru ca cei de la MailChimp au anuntat la inceputul lunii mai 2017 ca dau mana libera la marketing automation pentru toti cei care au cont pe aceasta platforma, mai precis aceasta functie este acum gratuita indiferent de planul ales […]

Cum sa iti cresti vanzarile de Black Friday?

Published October 25, 2014 in Online - 2 Comments
ebook

Black Friday nu mai are nevoie de prezentare pentru ca toata lumea stie de acest eveniment.

Lumea e din ce in ce mai educata in privinta cumparaturilor online, oamenii au tot mai mare incredere in platile online, se informeaza din ce in ce mai mult, compara preturi si fac selectii drastice inainte de a alege magazinul din care cumpara.

Avand in vedere ca se apropie un eveniment pe care foarte multi il asteapta, este foarte important sa te pregatesti din timp, sa iti pregatesti oamenii din spatele magazinelor, sa iti pui la punct strategia, iar pentru a veni in sprijinul tuturor proprietarilor de magazine online dornici sa participe la acest eveniment, colegii mei Cosmin si Mircea au pregatit un ghid cu informati utile despre cum sa iti cresti vanzarile de Black Friday.

Black Friday este momentul perfect de a-ti fideliza clientii si de a castiga clienti noi, insa asta doar daca te pregatesti din timp, daca aduci ceva nou pentru cei care ajung in magazinul tau, daca stii cum sa ii transformi pe cei care ajung in magazinul tau in clienti.

Te-am convins? Participi? 🙂

In cazul acesta trebuie sa tii cont de cateva aspecte foarte importante.

  1. Anunta oficial participarea ta la acest eveniment – clientii tai precum si cei care ajung in magazinul tau in perioada imediat urmatoare, trebuie sa stie ca vei spune prezent la acest eveniment si ca vei avea oferte. Utilizatorul ajunge in magazinul tau, vede ca vei participa la Black Friday, iar produsele pe care le cauta in magazinul tau si le gaseste, le va putea achizitiona la un pret redus de Black Friday. Cu siguranta si tu ai patit asta, si tu ai gasit produse pe care le-ai dorit si ai asteptat perioada de oferta pentru a le achizitiona. De ce crezi ca vizitatorii site-ului tau nu gandesc asa? 🙂

Cum poti anunta asta?

  • scrie un articol pe blog si promoveaza-l in social media, acolo unde comunici cu intreaga ta comunitate
  • foloseste-te de bannere si imagine create special pentru acest eveniment si foloseste-le inclusiv pentru conturile din social media in care activezi
  • implica echipa si stabiliti foarte bine strategia si sarcinile fiecaruia

2. PPC + Landing Page ( a mea parte favorita 🙂 ) – creaza un landing page special pentru acest eveniment si promoveaza-l. Creaza o lista speciala de e-mailuri, iar ca follow-up pentru cei care s-au inscris, pregateste un ghid util cu informatii despre ce si cum sa faca in vederea pregatirii lor pentru cumparaturi.

De ce PPC?

Acum e momentul sa gandesti o strategie eficienta pentru Black Friday. Oamenii cauta tot mai mult pe Google produsele de care au nevoie. Vezi mai jos un exemplu preluat din ghid:

Google AdWords de Black Friday

In continuare, Ioana acceseaza aceasta reclama, ajunge in landing page-ul creat de Mihai, citeste informatiile si ia decizia de a se abona la newsletter, dupa care primeste ghidul creat de tine.

3. Pregateste-ti inteligent listele de remarketing

Pe blog, in landing page, in lista speciala de produse si nu numai, este bine sa ai pus codul de remarketing, pentru a crea liste speciale.

Poti chiar sa-ti pregatesti bannerele si campaniile cu bid-ul pe masura (cat mai mare) si cu o data corecta de incepere. Astfel te asiguri ca ai rezolvat inca un aspect important care, de regula, se face in graba.

Fa acest lucru si in contul tau de Facebook Ads, unde iti poti seta liste de remarketing, ba mai mult, poti afisa reclame celor din lista ta de abonati la newsletter

Nu uita de campaniile de recumperare cos 😉

4. Pregateste-ti magazinul pentru vanzari

Traficul prea mare iti poate aduce probleme daca nu esti pregatit in acest sens. Discuta acest aspect cu furnizorul tau care iti asigura serviciile de hosting.

Pregateste-ti magazinul pentru acest eveniment prin bannere speciale sau un background pe masura si pregateste si o campanie speciala pentru afiliatii tai din 2 parale.

Dupa ce te-ai asigurat ca totul este 100% functional in magazinul tau, urmatorul pas este acela de a-ti asigura increderea in fata clientilor. Poti face acest lucru destul de usor afisand diferite elemente de trust, utilizand un certificat SSL, fiind certificat TRUSTED.ro sau oferind diferite metode de plata.

In Romania plata online prin PayU poate creste gradul de incredere al magazinului tau in fata clientilor, prin simplul fapt ca majoritatea magazinelor online, chiar si cele mari folosesc acest procesator pentru platile online.

Chiar si sigla unui curier te poate ajuta in acest sens

elemente de trust

Mai multe informatii gasesti in ghidul pregatit de ai mei colegi. Descarca ghidul

Trateaza acest eveniment ca si o actiune importanta de marketing, in care castigul e pe termen lung!

Daca crezi ca ai nevoie de suport sau alte sugestii pentru magazinul tau, sunt aici.

Alte informatii utile despre comertul online, care te pot ajuta acum si pe viitor, poti citi in urmatoarele articole scrise pe blogul SilkWEB:

Black Friday – marketing pentru vanzari

Monitorizarea campaniilor cu Google Analytics URL builder

Aportul Facebook asupra vanzariloronline

Cum folosim AIDA ineCommerce

Cum Imi Fac Magazin Online

Afla cum poti sa-ti deschizi Propriul magazin online. Citeste 18 pagini cu informatii utile!

2 comments

Alecs - June 2, 2015 Reply

De ce nu Facebook ADS & Landing Page? Conversia e destul de buna la produsele IT daca targetarea este facuta cum trebuie & se poate creste si o pagina facebook care sa fie folosita la urmatoarele evenimente de genu.

    Adriana - June 8, 2015 Reply

    Salut,

    Nu spun nu acestei variante, doar ca trebuie gandit tot in functie de utilizator. El, mai ales in prag de Black Friday, cauta pe Google produsele de care are nevoie, iar sansele sunt mai mari sa ajungi la conversii de aici. Pe Facebook cu remarketing ai intr-adevar sanse de conversii. La fel si pentru cresterea numarului de fani, care, din punctul meu de vedere, cel mai eficient e cu remarketing.

    Toate bune,

Leave a Reply: