despre online si multe altele

Like my Page

RSS Recomandri

  • Cum vinzi pe social media prin Facebook si Google+ [Video]
    Subiectul de azi e unul extrem de interesant si de interes pentru cei care au prezenta online. Este vorba despre cum sa generezi performanta in afaceri folosind Social Media? O sa afli in primul rand despre Facebook, dar si despre Google Plus. Conform unor zvonuri, Google+ a murit, ca nu se foloseste si nici nu […]
  • 5 Modalitati eficiente de a identifica audienta potrivita in campaniile Facebook Ads
    Numarul utilizatorilor Facebook continua sa creasca in fiecare zi. Poate in timp ce tu ai citit prima propozitie din acest articol s-a creat un cont nou. Ultimele statistici ne spun ca la finalul lunii iunie Facebook a anuntat 2 miliarde de utilizatori, dintre care 9 milioane în Romania. Ce inseamna cei 9 milioane de utilizatori […]
  • A/B Testing in Landing Page
    Elemente importante intr-un Landing Page care trebuie testate Un Landing Page este biletul prin care poti converti si transforma traficul de pe site-ul tau in potentiali clienti. Crearea unui site complet functional necesita timp, bani si resurse semnificative. Dar atunci cand ai terminat, care este urmatorul pas? Anunturile PPC, marketingul prin e-mail si retelele sociale […]

Cum te ajuta quare code in campaniile tale de marketing?

Published May 25, 2015 in Online - 0 Comments
qr code check

Ce este un QR code ?

Prescurtarea QR vine de la Quick Response (raspuns rapid) si se refera la faptul ca aplicatiile instalate pe telefoanele mobile pot deschide rapid informatia din spatele respectivului cod. Este total diferit si net superior din punctul meu de vedere fata de cunoscutul cod de bare.

Un QR code poate stoca (prezenta) mai multe tipuri de informatii, dupa cum ar fi: adrese url, texte, coordonate geografice, iar scanarea acestora se realizeaza rapid prin intermediul unor aplicatii de mobile, in timp ce la un cod de bare, este necesar un cititor special.

Cu siguranta ai auzit sau ai citit faptul ca numarul de smartphone-uri este intr-o continua crestere, la fel ca si comertul de pe telefoanele mobile, iar daca inca nu te-ai gandit sa te folosesti de asta, eu te sfatuiesc sa nu mai pierzi timpul. Concurentii tai sigur deja fac asta sau au introdus asta in strategia pe urmatoarea perioada.

Pe scurt, in Romania, 49% dintre utilizatori au smartphone-uri conectate permanent la internet

Studiile arata ca utilizatorii fac din ce in ce mai multe achizitii prin intermediul smartphone-urilor si asta pentru ca e cea mai rapida cale de a cauta informatii despre produsele pe care le gasesc in magazinele fizice si le doresc. Daca sunt studii care sustin faptul ca doar tinerii fac achizitii de pe mobil, imi permit sa contest acest lucru:
varsta-clienti-mobile

sursa: silkweb.ro/blog

Iti recomand sa citesti “ Comertul pe telefoanele mobile este in crestere

Citeste, analizeaza, studiaza, cauta solutiile cele mai potrivite pentru business-ul tau si actioneaza!

Quare code a inceput sa fie folosit de companiile mari in campaniile de marketing, au inceput sa fie difuzate inclusiv in reclamele televizate ale marilor branduri, le gasesti pe etichete sau obiecte promotionale si nu numai. Si tu poti face asta!

cod de bare -> scan -> acces url

Dupa cum spuneam, marile branduri au inceput sa foloseasca aceasta metoda in campaniile lor, oferind posibilitatea celor interesati sa acceseze usor informatii despre ei, produsele lor, promotii, fotografii, video-uri, concursuri si nu numai.

Poti face si tu asta insa nu uita ca daca nu masori tot ceea ce faci, nu te ajuti prea mult. Monitorizarea cu quare code se poate face foarte usor, astfel ca vei putea vedea cati au scanat codul tau, cati au descarcat oferta daca asta le oferi prin codul de bare, cati din cei care au scanat, au descarcat oferta, ti-au devenit clienti.

Noi, la SilkWEB am creat cateva ghiduri utile despre SEO si Social Media, si le-am oferit celor care au dorit sa le descarce. Ne-am folosit de quare code-uri si url pentru a vedea cati descarca ghidurile folosind scanarea codului de bare si am colectat toate aceste date. Aceste coduri de bare le-am pus atat online, cat si pe carti de vizita, astfel vedeam cati dintre cei carora le-am oferit carti de vizita au descarcat ghidul.

Si tu poti! Trebuie sa vrei, sa fii deschis, sa masori si sa actionezi!

Traim intr-o lume a vitezei, o lume in care totul se intampla contra timp, insa atunci cand vine vorba de afacerea ta, trebuie sa iti pui bine la punct strategia, sa iti alegi cu mare atentie canalele de promovare si, cu riscul de a ma repeta, sa monitorizezi ceea ce faci.

Ce se intampla daca investesti si nu masori? De unde stii daca acea campanie pe care ai folosit-o ti-a adus clienti sau a fost doar o cheltuiala? De unde stii ce canal e mai potrivit pentru campaniile tale daca nu masori cat investesti si ce castigi? Nimic..

Daca nu ai facut inca acest pas, fa-l acum. E in avantajul afacerii tale. Incearca, testeaza si vezi rezultatele.

Daca pana acum te foloseai de pliante, tricouri, mape de prezentare, carti de vizita, ambalaje, afise pentru promovare, opteaza pentru un cod de bare, foloseste-l in toate materialele promotionale pe care le realizezi si masoara rezultatele.

De exemplu, daca vrei sa iti promovezi un eveniment, ai o trupa care urmeaza sa sustina un concert in clubul tau, foloseste-te de quare code pe afise si ofera-le celor care scaneaza codul un mini video in care sa ii poata asculta pe cei care urmeaza sa cante la tine in local, ofera-i o reducere din pretul biletului daca accesul este contra cost. E o simpla idee. Sunt convinsa ca deja te-ai gandit la ceva pentru afacerea ta, so just do it! 🙂

Inainte de toate, nu uita ca site-ul tau trebuie sa fie pregatit pentru dispozitivele mobile, sa fie usor de navigat, sa fie aeristit si sa ofere o cale cat mai scurta utilizatorilor care cauta ceva in magazinul/site-ul tau de pe mobil. Oferta-i ceea ce are nevoie pentru a-ti deveni client sau unul din clientii care achizitioneaza din magazinul tau de pe mobil. Nu uita insa ca e foarte important ca toate informatiile pe care le oferi la scanarea codului, sa fie adaptate pentru telefoanele mobile.

Ai o agentie de turism? Foloseste quare code-ul pe obiectele promotionale pe care le folosesti si ofera-le un discount celor care il scaneaza, ofera un ghid cu informatii despre acte necesare atunci cand pleci in vacanta, un ghid cu informatii despre cum sa iti alegi vacanta, cu obiective turistice si multe alte exemple.

Foloseste-te de toate informatiile pe care le ai despre clientii tai si cei care interactioneaza cu tine. Cu cat colectezi mai multe informatii despre ei, cu atat le poti trimite oferte cat mai personalizate, crescandu-ti sansele de a-l castiga ca si client.

In concluzie, un fun facts legat de quare code – citisem la un moment dat ca in cimitirele din Japonia puteti gasi pe pietrele funerare inscriptionat cate un cod QR ce contine informatii despre persoana respectiva. Poate ii inspir pe cei din aceasta nisa sa fie mai..ingeniosi 🙂

Vezi o lista cu adrese utile unde iti poti face QR cod-uri gratuit:

https://www.the-qrcode-generator.com/

http://goqr.me/

http://www.qrstuff.com/

Daca vrei sa-ti instalezi o aplicatie de QR code scan pe mobil, ai aici 2 sugestii din partea mea :

Pentru IOS https://itunes.apple.com/us/app/qr-reader-for-iphone/id368494609?mt=8

Pentru Android https://play.google.com/store/apps/details?id=me.scan.android.client&hl=ro

Citeste si:

Mini Ghid De Promovare Online

A/B Testing Pentru Cresterea Ratei De Conversie

Cum Imi Fac Magazin Online

Afla cum poti sa-ti deschizi Propriul magazin online. Citeste 18 pagini cu informatii utile!

No comments yet

Leave a Reply: