despre online si multe altele

Like my Page

RSS Recomandri

  • Cum sa ai o baza de date cu adrese de email care genereaza vanzari
    Zilele trecute am dat peste o intrebare interesanta. Acum ca toata lumea a auzit mantra “incepe sa iti construiesti baza de date cu adrese de email” si toata lumea isi face liste, nu e un concept deja exagerat? Sau, altfel spus, mai merita sa ai o baza cu adrese? Cred ca stii care este parerea […]
  • 6 Tips & Tricks In Email Marketing
    Crezi ca email marketing-ul pierde teren in fata social media? Daca ai raspuns cu DA la aceasta intrebare, trebuie sa iti spun ca gresesti si ca ar trebui sa te gandesti de doua ori inainte de a renunta la acest canal de promovare. Email marketing-ul este in continuare un canal de promovare foarte puternic care […]
  • Cum sa ai un super articol pe blog si cum sa il promovezi cu succes
    Vrei ca articolele din blogul tau sa fie citite, nu-i asa? Mai mult, iti doresti sa te ajute in mod real sa iti indeplinesti obiectivul – fie ca vrei sa obtii mai multi oameni interesati, vrei ca acestia sa capete incredere in tine si brandul tau sau vrei sa le vinzi ceva. Uite, inteleg asta. […]

Despre MintMetrics – SEO, Social Media, Analytics

Published July 17, 2013 in Online - 3 Comments
MintMetrics

MintMetrics te ajuta sa vezi si sa intelegi mai bine campaniile tale de marketing organic asupra afacerii tale online. Cu un simplu cont pe MintMetrics, vei avea acces la toate informatiile legate de trafic, cuvinte cheie, concurenta, statistici, competitori din social media, surse de trafic organic si nu numai, asupra paginii tale web. Cum procedezi?

Odata ce ti-ai creat un cont, printre primele lucruri pe care trebuie sa le faci este sa oferi acces in MintMetrics la contul de Google Analytics si cel de Facebook, sa adaugi cuvintele cheie pe care doresti sa le monitorizezi si nu in ultimul rand competitorii, pe care ii poti alege in functie de cuvantul cheie monitorizat.

Partea de SEO iti ofera posibilitatea sa adaugi pana la 30 de cuvinte cheie in lista de monitorizare, poti analiza traficul organic, vizitele din social media, vizitele directe, din campanii si nu numai, selectand perioadele care te intereseaza si, cel mai important, poti monitoriza competitorii. Atunci cand vine vorba de afaceri, fiecare incearca sa faca cele mai bune investitii, sa vanda cele mai bune produse, sa aiba preturi cat mai mici, dar poate cel mai important, sa aiba o strategie cat mai buna si un control sigur al tuturor investitiilor care se fac.

surse trafic

Despre social media s-a vorbit si se vorbeste in continuare, in special atunci cand vine vorba de o afacere online, prezentandu-se numeroasele avantaje pe care le are prezenta in social media a magazinelor online, ziarelor si nu numai, insa nu toti inteleg exact aceasta necesitate si in acelasi timp importanta pe care o are prezenta afacerii in acest segment al mediului online.

Luam ca si exemplu un magazin online: nu este suficient sa creezi cate un cont pe fiecare retea sociala in parte, daca acestea nu sunt folosite sau, mai grav, nu sunt folosite corespunzator. Postarile trebuie sa fie variante, in functie de ceea ce prezinta interes pentru fanii paginii tale, de aceea este important sa vezi impactul tau in social media.

Posteaza zilnic produse cu preturi speciale, oferte, reduceri, articole informative despre ceea ce comercializezi, interactioneaza cu fanii prin diverse moduri, apeleaza din cand in cand la diferite premii pe care sa le acorzi comunitatii care apreciaza afacerea ta si nu uita sa verifici frecvent care este impactul acestor postari, care dintre ele prezinta interes pentru fanii tai si pe care ar trebui sa le ocolesti. De asemenea, nu este suficient sa faci postari si sa verifici statisticile acestora din social media. Trebuie sa iti delimitezi de la inceput nisa din care faci parte si sa analizezi concurentii tai, atat pe cuvintele cheie monitorizate de tine, cat si in ceea ce priveste activitatea acestora in social media.

Cum poti face acest lucru?

Folosindu-te de MintMetrics, vei putea avea acces la toate aceste informatii de care ai nevoie, reusind astfel sa stii unde mai ai de lucrat si care este practic impactul campaniilor tale de marketing organic.

Dupa cum spuneam mai sus, este foarte important ca postarile sa prezinte interes pentru comunitate, iar in contul de MintMetrics vei putea vedea impactul fiecarei postari, ceea ce te va ajuta sa intelegi mai bine ce anume cauta clientii tai. In acest cont vei avea acces la statistici legate de numarul fanilor si un grafic al evolutiei cresterii numarului lor, talk about – numarul persoanelor care au o activitate vizibil legata de pagina ta, numarul total de postari din ultima luna, precum si numarul postarilor din fiecare zi, vizitele generate de Facebook in ultima luna, vizitele generate de fiecare postare in parte.

Pe langa acestea, in cont ai posibilitatea sa adaugi pana la 5 pagini de Facebook concurente, asadar vei putea analiza foarte usor activitatea lor, putand-o compara cu activitatea de pe pagina ta.

concurenta-facebook

Ce vezi practic in acest raport?

Informatii despre postarile zilnice, link-urile primite, numarul de shares, comment-uri, reusind astfel sa-ti faci singur o strategie legata de lucrurile pe care trebuie sa pui mai mult accent in pagina ta. Tot aici vei vedea impactul postrailor paginilor concurente, oferindu-ti posibilitatea sa-ti imbunatatesti si acest segment, oferind comunitatii ceea ce realmente asteapta din partea ta, a brandului, a magazinului online.

Sa vezi impactul tau in social media este important, dar sa vezi informatii despre nevoile vizitatorilor, e deja un pas mult prea mare de care trebuie sa profiti.

Activand corect in social media vei reusi sa-ti cresti brandul, sa-ti respecti comunitatea si clientii care aleg magazinul tau chiar daca mai sunt si altele concurente, iar folosindu-te de contul de MintMetrics, vei reusi sa ai controlul fiecarei miscari produse in conturile de social media, precum si in magazinul tau online.

Cosmin Daraban, CMO & Co-founder at SilkWEB, a sustinut o prezentare in cadrul Galei Premiilor e-Commerce 2013, pe care o poti vedea aici.

Cu MintMetrics monitorizezi simplu si eficient campaniile de marketing organic!

Mai jos gasesti o prezentare pe scurt a aplicatiei MintMetrics


Cei care vor sa testeze aceasta aplicatie, pot cere un cont demo gratuit. Click aici

Cum Imi Fac Magazin Online

Afla cum poti sa-ti deschizi Propriul magazin online. Citeste 18 pagini cu informatii utile!

3 comments

Marian Dumitru - July 17, 2013 Reply

Multumesc! De azi am sa folosesc si eu aceasta aplicatie, datorita voua! Va multumesc!

    Adriana - July 24, 2013 Reply

    Astept un feedback 🙂

Mini Ghid De Promovare Online - June 3, 2014 Reply

[…] Despre MintMetrics – SEO, Social Media, Analytics […]

Leave a Reply: