despre online si multe altele

Like my Page

RSS Recomandri

  • Cum vinzi pe social media prin Facebook si Google+ [Video]
    Subiectul de azi e unul extrem de interesant si de interes pentru cei care au prezenta online. Este vorba despre cum sa generezi performanta in afaceri folosind Social Media? O sa afli in primul rand despre Facebook, dar si despre Google Plus. Conform unor zvonuri, Google+ a murit, ca nu se foloseste si nici nu […]
  • 5 Modalitati eficiente de a identifica audienta potrivita in campaniile Facebook Ads
    Numarul utilizatorilor Facebook continua sa creasca in fiecare zi. Poate in timp ce tu ai citit prima propozitie din acest articol s-a creat un cont nou. Ultimele statistici ne spun ca la finalul lunii iunie Facebook a anuntat 2 miliarde de utilizatori, dintre care 9 milioane în Romania. Ce inseamna cei 9 milioane de utilizatori […]
  • A/B Testing in Landing Page
    Elemente importante intr-un Landing Page care trebuie testate Un Landing Page este biletul prin care poti converti si transforma traficul de pe site-ul tau in potentiali clienti. Crearea unui site complet functional necesita timp, bani si resurse semnificative. Dar atunci cand ai terminat, care este urmatorul pas? Anunturile PPC, marketingul prin e-mail si retelele sociale […]

In Spatele Fiecarui Om De Business, Sta Un Om De SEO

Published March 21, 2014 in Online - 0 Comments
seo&marketing

 

Esti de acord cu mine? 🙂

Titlul poate fi considerat o ironie, insa tind sa cred ca va veti da seama ca nu am fost deloc ironica, ci realista, citind articolul de azi.

Toata lumea promoveaza, toata lumea are habar de marketing, toata lumea se pricepe la optimizarea unui site, toti fac SEO si cred ca o fac bine, dar… E plina tara de experti si Google-ul de…site-uri penalizate. Si asta e funny pentru unii, nu si pentru cei in cauza.
SEO a devenit un must have al momentului si e ca-n moda: multi isi doresc sa fie la moda chiar daca nu au habar si nu ii avantajeaza deloc. Cam asa e si cu SEO, toti vor sa faca si multi o fac, dar din pacate…prost.

La o simpla cautare in .ro pentru “SEO” in mai putin de 0.50 de secunde mi-au fost afisate aproximativ 208.000.000 rezultate si 100.000 de stiri despre SEO. Foarte multi bloggeri au inceput sa scrie despre acest subiect, sa faca strategii, sa imparta idei, concluzii, mai ceva ca cercetatorii britanici, dar si cateva agentii din tara, insa cel mai grav e faptul ca majoritatea acestor subiecte sunt preluate din .com ca sa nu spun relatate dupa clipurile de pe Youtube 🙂 Ups..

Subiectele legate de content sunt extrem de variate, la fel cum spuneam mai devreme, toti sustin ca trebuie, dar putini sunt cei care fac. Despre content se spune si se stie ca este foarte important, ca ai nevoie de articole relevante si ca nu castigi nimic cu cateva randuri. Si daca stiti, dilema mea si nu doar e…de ce nu faceti?

Ex: Un magazin onlline care vrea sa vanda…huse de telefon, trebuie sa faca in asa fel incat atunci cand scrie un articol, sa il faca pe cel care citeste sa simta nevoia sa cumpere, sa-i trezeasca interesul si sa-l convinga ca orice husa ar avea in acel moment, cea care a prezentat-o el e cu mult peste ceea ce foloseste.

E important sa faci acest lucru, e important sa ii trezesti interesul celui care citeste, e important sa scrii bine si sa stii cum sa vinzi.

Partea de content este extrem de importanta, dar nu singura care conteaza. Search Engine Optimization implica si alte actiuni precum optimizarea metasurilor, optimizarea imaginilor, implementarea in codul sursa a atributului “alt”, implementare h1, descoperirea si rezolvarea paginilor cu continut duplicat, implementare Google Site Map si cod Google Analytics pentru monitorizare, implementarea atributului nofollow pe link-urile care nu trebuie sa influenteze pozitia in clasamentul motorului de cautare si multe alte astfel de actiuni ce tin de optimizarea on site. Pentru a veni in sprijinul celor care vor un site cat mai bine optimizat, SilkWEB a venit cu o solutie gratuita si extrem de benefica, precum este auditul SEO SilkWEB. Analizand datele din peste 6500 de audituri SEO facute pe 3147 de domenii unice, s-au identificat probleme grave in ceea ce priveste optimizarea on site.

Vezi si tu gratuit in 10 minute cum stai cu optimizarea pentru pagina ta:

Optimizarea continutului unui site este obligatorie, fara informatii text relevante produsului sau serviciului pe care vrei sa-l vinzi, motoarele de cautare nu au ce indexa, iar cei care ajung la tine in site, posibili clienti, nu gasesc suficienta informatie care sa le transfere increderea necesara pentru a lua decizia de a cumpara ceea ce ii este prezentat.


Google, dar si celelalte motoare de cautare, preiau informatiile unui site din codul sursa al acestuia, care in mod normal trebuie corect optimizat.

Dupa cum spuneam, SEO este doar un element important in mix-ul de marketing care contribuie la generarea de vanzari. Daca ai un site bine optimizat si te ajuti de niste back link uri, nu este suficient pentru a vinde. Acest proces trebuie sa fie unul continuu, in care ai nevoie de link-uri de calitate, din domenii cu page rank bun, domenii care sa fie din nisa ta si, bineinteles sa eviti spam-ul.

Toti vor sa fie primii in Google, toti vor sa isi depaseasca concurenta, insa acest lucru nu este suficient, mai ales acum cand sunt la mijloc si factorii de geo locatie. Serviciile SEO sunt scumpe, poate de multe ori mai scumpe decat Google AdWords sau Social Media, insa daca preferi sa faci tu, cel care esti probabil expert in ceea ce faci nu in ceea ce fac agentiile de specialitate, risti sa te trezesti cu o penalizare…urata.
Citesti cateva articole, pui cateva intrebari pe forumuri de specialitate la care nu ai habar cine iti raspunde, faci dupa ureche tot ceea ce crezi ca te ajuta si intr-un final apelezi la agentii.

Problema e ca toate informatiile gresite pe care clientii le acumuleaza de la experti, au grave repercursiuni asupra magazinelor online respectiv asupra site-urilor de prezentare pe care le au.

mintmetrics

Nu este suficient sa intreprinzi toate actiunile necesare pentru optimizarea unui site. Trebuie sa monitorizezi constant tot ceea ce se intampla cu site-ul tau, trebuie sa ii urmaresti evolutia si nu in ultimul rand sa ii depistezi problemele pentru a le rezolva cat mai repede. Acest lucru nu este cel mai usor pentru ca ai nevoie de cunostinte tehnice insa cei din domeniu, o vor face folosindu-se de aplicatiile oferite de Google si nu numai, precum Webmaster Tools, AdWords Keyword Tool, Google Trends, Moz, Website Auditor, CognitiveSEO, MajesticSEO, Ahrefs si nu in ultimul rand aplicatia realizata de SilkWEB, MintMetrics.

Strategiile de SEO sunt diferite de la o agentia la alta, unele azi merg, maine atrag penalizari, insa e foarte important ca toate actiunile sa se faca cu mare atentie, sa se munceasca constant si sa se monitorizeze totul zilnic.

Citeste si despre:

SEO – Cuvantul Magic in Marketing-ul din Ro

Cum Imi Fac Magazin Online

Afla cum poti sa-ti deschizi Propriul magazin online. Citeste 18 pagini cu informatii utile!

No comments yet

Leave a Reply: